Medlemskontingent 2019

Hund med laptop
Foto: iStock

Du kan betale kontingenten for 2019 med kort via Min side, som e-faktura levert i nettbank, eller fra tilsendt faktura som pdf på epost eller i vanlig post. Dersom du ønsker å endre medlemskapet fra i fjor, er det viktig å gjøre disse endringene FØR du betaler medlemskontingent. Endringer medfører at tilsendt faktura fjernes og du får en ny korrekt faktura.

 

Du kan betale kontingenten med kort inne på NKKs Min side

Alle medlemmer har faktura tilgjengelig på Min side fra 1. januar, og kan betale med kort inne på sidene fra 3. januar.
(Husk ekstra medlemsfordel om du betaler med NKK-tilknyttet Esso Mastercard i januar)

E-faktura

Dersom du valgte å motta e-faktura fra NKK i fjor, kommer årets faktura rett i nettbanken din i år. Det er dine innstillinger i din nettbank som bestemmer hvordan dette varsles til deg.

Dersom du ikke svarte på henvendelsen om dette i fjor, vil du få en ny forespørsel i år. Meldingen inneholder «Norsk Kennel Klub ønsker å sende deg en e-faktura», og en en lenke som må aktiveres med BankID. Du må deretter godkjenne fakturaen i nettbanken. 

NKK understreker at e-faktura ikke medfører trekk fra din konto - du må inn og godkjenne fakturaen i nettbanken manuelt før den legges til betaling. Det er altså bare forsendelsesmåten som er annerledes enn da du fikk en papirfaktura i posten.

Ønsker du ikke e-faktura direkte i nettbanken?

Dersom du ikke ønsker e-faktura rett i nettbanken, gjør du ikke noe med meldingen fra oss. Du vil få tilsendt ordinær faktura på e-post, eller i posten dersom du ikke har registrert e-postadresse på medlemskapet. E-postene kommer fra avsenderen «autoinvoice@visma.no» og har emnefelt: «Melding om faktura fra Norsk Kennel Klub».

Faktura for medlemskap sendes ut i begynnelsen av januar. Har du ikke mottatt faktura innen 22. januar 2018 ber vi deg kontakte oss på regnskap@nkk.no eller medlemsservice@nkk.no. Du kan også ringe oss på 21 600 900.

Husk å oppdatere din e-postadresse!

Har du endret e-post, adresse eller telefonnummer? Husk å oppdatere «Min side». Trenger du bistand med endringene, kontakt oss på medlemsservice@nkk.no eller 21 600 900.

 

Våre samarbeidspartnere: